svara kommentar nr 2!!

Anonym om svara kommentar!!:
Tror inte personen menade att du är för ung för din ålder att ta hand om ett barn utan att du är ung o borde skapa o leva ditt eget liv innan du skaffar ett barn.. men är de ett barn du verkligen vill ha så är de ju så klart inge fel med de även om du är 17..


svar: jo jag förstår hur du menar men jag är lite känslig när jag får kritik just nu. jag har sagt till folk att jag jätte gärna vill höra dom negativa sakerna också för det ser jag bara positivt att vara mer förberädd:).. men som sagt den kritiken är inget jag kan lära mig av.. jag ser inga förhinder att fortsätta mitt liv med barn, det ser jag bara som ett plus:).. jag har planer och allting går:).. ni behöver inte vara oroliga för jag har tänkt länge på det här beslutet och nu är jag bestämd och det känns jätte bra:)... stöttning från min familj får jag också:=)... tar gärna emot fler kommentarer :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0