svara kommentar!!

Anonym om Tack!!:
Grattis kanske lite för ung men grattis
IP: 81.227.43.71
27 Januari, 13:05

lite för ung? är det någon som satt en speciell ålder på hur gammal man ska vara för att klara av att uppfostra ett barn??? okej men om det är någon som gjort det så vill jag veta hur det blivigt sagt hur gammal ska man vara?? åldern är bara en siffra för mig, sen väljer man själv hur man ska vara. lite patetiskt att folk kan kommentera sådär.. nästan alla i min familj och släkt har varit tidiga och det har funkat galant för dom.. min äldsta stora syster fick sitt barn när hon var 16 år och allt har funkar bra.. min andra stora syster fick förra året här och hon var 18 år.  du får gärna kommentera igen och säga vad det är för åldersgräns på att skaffa barn??hahaha!! en sak och det är att jag tror på mig själv och jag vet att allt kommer bli så bra.. jag föredrar hellre unga mammor än mammor som skaffar barn i 40 års åldern.. vi unga är mycket mer piggare i kroppen och klara av att skydda barnen på ett mycket mer aktivt sätt. nu säger jag inte att jag tycker det är helt okej att skaffa barn och bo hemma hos mamma i flera år för det tycker jag inte.. det är ju ingen docka du har!!! man ska ha sitt eget så att barnet kan känna sig tryggt. och jag vet att det kan jag ge till mitt barn..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte personen menade att du är för ung för din ålder att ta hand om ett barn utan att du är ung o borde skapa o leva ditt eget liv innan du skaffar ett barn.. men är de ett barn du verkligen vill ha så är de ju så klart inge fel med de även om du är 17..

2010-01-27 @ 17:03:52
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Håller med föregående =) Ta inte åt dig, tacka och ta emot istället =) Dom som inte tror på dig i framtiden får du bevisa har fel ;) Personen sa ju faktiskt grattis =) Och 17 är ungt men det betyder inte att det är för ungt ;) Love yah ♥

2010-01-30 @ 15:16:49
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag som skrev den första:

jag menade inte ung på det sättet är bara synd att du inte går ut skolan först och sen det skulle bli så mkt lättare men självkalrt du ska behållat om du vet att du klarar av det!

Så Grattis :)

2010-01-31 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0