uppdatering.

nu har jag inte skrivit på länge för att jag har haft fullt upp med att komma in i mamma rollen och det har jag lyckats bra med faktiskt :). allt känns fortfarande helt overkligt, så himla underbar känsla, det pirrar i hela kroppen varenda gång jag ser honom!! han är så otroligt lik sin pappa :). för några dagar sedan så log han för första gången och den känslan går inte att förklara. att se ett sånt vackert leende efter allt man gått egenom under graviditeten och inte minst den dramatiska förlossningen fick en att bara glömma allt :'). jag får inte glömma att ge marcus massa berömm efter allt som han ställt upp med både under hela graviditeten, förlossningen och nu efter!! jag har inte behövt gjort något annat än att mysa och vila med våran lilla prins <3. han tar hand om sin lilla familj :). vardags livet förändras helt och hållet när man får barn men det är inte bara barnet som man måste arbeta med utan även att komma in i det hela familje livet och det har funka jätte bra :). jag ska sätta mig ner och skriva min förlossnings berättelse någon dag när jag har tid som ni kan få läsa. jag har ammat på hel tid fram till en vecka tillbaka. eftersom våran son är så pass stor som han är så kräver han mycket mat!! jag ammar honom fortfarande så mycket som det går men måste tillägga ersättning tyvär :(. jag som så himla gärna vill amma. lite bilder på Liam lägger jag ut imorgon :)!!

sötisen har lånat Milos tröja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0