jag lever ;)!

hej igen nu var det alldeles för länge sen jag skrev ett inlägg. tack för era söta kommentarer! jag har haft fullt upp men nu ska jag göra mig tid att försöka skriva minst ett inlägg om dagen med undantag. jag vet att en del av er följer och läser min blogg varje dag och jag förstår att ni är besvikna när jag ibland inte uppdaterar på en månad :(. men nu är det ändringar som gäller :). det har hänt väldigt mycket under den här tiden med både mig och Liam. den 9 november var vi på BVC och då fick man ju en rejäl chock, lille man är enormt stor :P. han var 2½ månad vid besöket och vägde 8100 gram och var 65 cm lång. mammas "lilla" STORA prins <3. han har börjat skratta jätte mycket och han har lärt sig hur han vill ha det. jag kan ju tala om att han har mammas humör ;). våran lilla prins är så goo!!! japp och sen var det ju mig vi skulle prata om också :P. under 1½ månad har jag lyckat att gå ner i vikt så jag har kännt mig hyffsat smal efter graviditeten, och efter det har jag även hunnit gå upp i vikt som FAN!! så stor som jag är nu har jag aldrig varit :(. jag är ju inte direkt enorm men mullig. jag har jätte lätt för att gå upp i vikt och ganska lätt för att gå ner i vikt. på torsdag ska jag börja styrketräna och simma. dom första två veckorna ska jag träna väldigt intensivt och ha en strikt kost, men det är bara för att få en riktig riv start :). jag är väldigt taggad. innan jag börjar min träning ska jag väga mig och mäta omkretsen, det ska jag sedan kontrolera varje vecka och kommer lägga upp det på bloggen så även ni kan följa min viktnedgång :). under min graviditet så gick jag upp 27kg. från 65kg - 92kg. jag får absolut inte väga 1hg mindre än 65kg för då är jag undernärd för min läng på 178cm. jag tror nog inte att jag kommer vilja väga 65kg igen för då är jag väldigt tunn men mitt mål är att åtminstone komma under 70 sträcket :). det har ju såklart hänt mycket mer under den här tiden :P.
här kommer lite fina bilder :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken fin familj! Vilken vacker liten son du har fått :)

2010-11-23 @ 18:24:01
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv. Haha goding! Ha en fin tisdag med söta familjen :)

2010-11-23 @ 19:29:35
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Tack! Jätte fina bilder!! :)

2010-11-24 @ 08:36:07
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: Gudmor Malin

Älska er, ni fina människor <3

2010-11-24 @ 11:43:01
URL: http://grizly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0