26 november!

jahopp full fart i kylan! idag har jag älskling och Liam varit ute och knallat i 4 timmar :D. först till polisen för att anmäla våran cykel stulen :(, sen så beställde jag ett legetimation också, skönt att ha det gjort nu. sedan fortsatte våran promenad ner mot stan, där köpte vi fin kläder till våran prins, och så klart som jag sa smink till lilla mig ;D. köpte mat till Liam och sen vart det mcdonalds :). första gången på flera månader som vi äter snabbmat. jag föredrar såklart hemlagat. snart kommer malin hit på lite mys kväll vi ska sitta och smutta lite vin :D. fast först blir det en välbehövd och skön simtur. förästen så vart min hår färg hyffsat bra faktiskt :D!
ha en skön fredag kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0