25 november!

idag har jag och marcus varit på möte och det gick bra :). jag fick sovmorgon till halv elva idag igen :P. idag har vi bjudit amanda och richard på middag, det vart min goda kyckling soppa :). fast richard åt inte det så han fick stekt kycklingfile och pasta. bassängerna på badhuset var inte öppet idag så det vart inge simning idag men imorgon är det öppet :D. imorgon ska vi till polisen och fixa legetimation till marcus och mig. sen ska vi till stan och köpa finkläder till Liam eftersom vi inte hann det idag, jag behöver nya leggins och smink också. vi har fått dop korten och dom vart super fina :). just nu sitter jag med hårfärg i håret ;). håller på att slinga det lite ljusare. nej nu får det räcka för den här gången. ha det bra!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0