24 november!

hallojsan ;)! min dag började med en riktigt skön sovmorgon, Liam vakna inte förän kl halv elva :O :D!! sen kom malin förbi på kaffe och jag gjorde mig iordning sen gick vi och Liam hem till henne där vart det mer kaffe och massa prat :). sen gick jag till stan och mötte marcus för att stor handla :D. nu har vi handlat hem massa ingredienser till lyxiga maträtter. idag bjöd vi malin på mat som marcus tillagade helt perfekt måste jag säga :). på menyn: färsktomat och oregano köttbullar med bandspagetti med spenat smak och tsatsiki, allt hemalagat såklart och jag måste bara säga piss off halvfabrikat ;)!!! eftermaten var jag så klart lite onyttig på min sista onyttiga dag med lite kaffe saffrans krans och pepparkakor ;). imorgon gäller det!! ja just det måste tillägga att marcus har fått praktik plats nu som eventuellt kommer leda till anställning. skönt!! imorgon ska vi på möte och sedan iväg till stan för att köpa finkläder till Liam :) han har ju dop den 12 dec sen är det ju jul och nyår också, det kommer antagligen bara råka hamna lite smink till lilla mig i korgon också (a). haha jag har mina knep. men herregud vad konstigt hur hamna den där ;). jaja nu blir det duschen och nanna kudden för mig och älsklingen. ha det bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0