vecka 20!

idag gick jag in i vecka 20 :D<3. halva tiden har gått nu och jag hoppas att resten av tiden går lika fort så jag får träffa vårat lilla mirakel<3. det är en helt underbar känsla som finns med mig hela tiden. allt som handlar om Liam är så magiskt. minsta lilla klädesplagg vi får i present känns magiskt och jag måste säga att lilla Liam har fått sina första mockasiner eller hur det nu stavas:P. han fick dom av moster amanda och farbror rikard. dom är gråa med vita ränder och dom har snobben på sig :)! det gillas stort! jag tror Liam kommer bli som sin pappa, bara sport som gäller :D!! du kommer bli så älskad när du kommer till världen min lilla skatt <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0