today!!

Marcus kommer hit senare och då ska jag fixa lite mat och ta hand om honom rejält mycket!! tycker det är hans tur att få lite nu :).. han tar jämt hand om mig! riktigt bortskämd blir jag ibland :D <3!! han ska få mat serverad, disken tar jag så han behöver inte göra ett skit idag :D.. jag funderade på att skämma bort honom med lite massage men han tycker inte om att bli masserad :P.. vad kan man göra istället?? jag skulle behöva en riktigt lång och uppmjukande massage men tyvär så måste han få glänsa lite idag :).. kanske kan tända lite ljus här i lägenheten ladda ner hans favorit film?? men film kollar vi på så ofta så något mer speciellt måste jag göra :).. jag får fundera medans jag drar mig mot stan och tar hundarna.. skulle vilja att Malin kom hit idag men hon är sjuk :( krya på dig gumman<3!! hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0