till mina pojkar<3! (Marcus och Liam)

Idag ligger jag här med en växande mage, jag har ett liv inom mig. Om en snar framtid är jag mamma och har min egna lilla familj. Jag Marcus och bebisen, kan jag bli lyckligare. jag är så mycket starkare än vad jag var innan..
mitt och Marcus förhållande är det bästa och det tryggaste man kan ha. tro mig. vi har det underbart tillsammans och vi kommer leva lyckligt i alla våra dagar <3. Marcus är ämnad för mig och jag är ämnad för honom. vi känner varandra bäst och vi stöttar varandra i allt. han vet exakt hur jag vill ha det och jag vet exakt hur han vill ha det. det är nästan lite farligt att ha det så himla bra. vi har varit tillsammans i nästan 1½ år och ändå får vi det bara bättre och bättre med varandra. aldrig har vi det dåligt. han har förändrat sig så mycket emot första gången vi träffades. Marcus är en helt annan människa. bara min förevigt <3. vi kommer få den finaste familjen i världen och det är för att jag och Marcus har äkta kärlek och älska för varandra. älskar er mina pojkar (Marcus och Liam) <3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0