svar på tal! unga mammor som bor hos mamma!! FYY!!

Liam är inte född än :P. vi flyttar in i en lägenhet till sommaren ;). INNAN Liam är född. allt som står i inlägget är min åsikt och den står jag för :). eller det är ju inte bara min åsikt :P. sök på google då så ska ni få se repotage och vad som är framforskat. hörde ni??!! DET ÄR FRAMFORSKAT!! ;). ni som säger att det är bättre att bo hemma hos mamma för det är tryggt har jag också ett svar till ;).. svar: om man inte kan vara trygg utan sina föräldrar så är man inte mogen och redo att skaffa barn själv. ett barn är ingen hundvalp! se till att kunna ge ditt barn tryggheten själv inanna du skaffar ett. hallå det är ju det viktigaste. VAKNA hörrni. självklart har jag en speciell trygghet med mina föräldrar men den finns kvar även fast jag inte bor hos dem. sörrni ;)!!

Kommentarer
Postat av: laura

vi får ta å ses nån gång och ta en fika de vore roligt .. va gör du om dagarna?? kram

2010-03-17 @ 19:05:20
URL: http://lallolaura.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du har helt rätt:D

2010-03-17 @ 19:59:12
URL: http://mammatillsilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0