stockholms resan!!

stockholms resan bär av i mitten av maj. det är bara jag och malin som ska åka så det blir en riktig tjej dag för bara mig och malin :). eller ja det blir ju jag, malin och Liam men han är redan en självklarhet ;). vi ska åka buss till stockholm. det blir fika och morgon mys på bussen sedan när vi kommer in till city ska vi kolla runt och bestämma oss för lunch ställe och sedan blir det lite efter lunch shopping :).. jag ska titta på lite smått och gott till mig, Liam och Marcus :)..vi måste komma på någon mer aktivitiet som fyller ut någon/några timmar. tar gärna emot lite tips från er :)!. Maj tycker jag är den bästa månaden att åka :).. mysig stark vår sol och väder för att vara utomhus :).


Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

Åh ja det ska bli så himla roligt :)

Vad fin din blogg blev!! :) Jag snor bilden du har gjort ;) puss

2010-03-23 @ 07:14:05
URL: http://grizly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0