Mosters älskling<3!!

här är lite bilder på andreas som jag är moster till... min äldsta syster therese fick denna prinsen för 7 år sedan när hon var 16år gammal!! Andreas och therese bor i bollnäs i en stor fin lägenhet!! andreas och therese är uppväxta i karlskoga men nu har dom bott i bollnäs i två år.. vi har släktingar från mammas sida i bollnäs.. imorgon kommer ni hit och jag längtar så himla mycket efter er :') <3...

Här åker coolingen fyrhjulingen som han fått av mormor och morfar (min mamma och pappa).

Så himla fin bild när andreas håller mormor i handen. julafton för några år sedan.

Bad dags för sötaste andreas<3.. det var för några år sedan..



hihi snyggaste bilden när andreas har pappas kläder på sig :)<3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0