jag är tillbaka :D!!

nu är jag hemma igen efter en mysig helg med älsklingen och hans familj i örebro :).. i fredags så åkte vi hem till yvonne och drack lite kaffe sedan åkte vi hem till marcus pappa och har sovit där hela helgen :). när vi kom hem til björn i fredags kväll så hade tyra barnkalas med 13 tjejer som sprang runt och skreck ;). haha jag kommer inte ihåg att jag var sådär vild när jag var liten :P.. i lördags så gick jag och marcus ut och åt lite och sedan hyrde en film :).. var menningen att vi skulle gå på bio men det gick ingen film som vi ville se. men det vart jätte trevligt och mys ändå :). filmen som vi hyrde glömmde vi bort att kolla på för det var så andra bra filmer på tvn redan :P. men söndags morgon när vi vaknade så åt vi lite frukost tillsammans och sedan satte vi på filmen :).. så det vart en mys söndag morgon ;).. jag har iallafall haft en jätte trevlig helg men som sagt borta bra men hemma bäst :D.. nu är det skönt att vara hemma igen och ha alla sina grejer på plats. komma igång med bloggandet hoppas jag inte tar sådan tid :P.. hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah jag garvade när jag gjorde bilden haha :D

Jag har haft det såå mysigt med dig idag :) Har haft jätte roligt :D Puss <3<3<3<3<3

2010-03-22 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0