jag är blek :(!

jag vill vara brun NU!!  innan jag vart gravid solade jag alltid solarium men när jag vart gravid så slutade jag med det. man får sola solarium som gravid också men det vill jag inte. jag har funderat på soldusch men det håller bara i sig i fem dagar tyvär och då vill jag inte betala flera hundra kronor på det. det blir att köpa brun utan sol ifrån affären och spraya på själv istället :).. fasst då får mamma hjälpa mig för marcus kommer bara förstöra annars :P.. hihi min älskling <3.. någon som vet någon bra produkt som jag kan använda?? spelar ingen roll vad det kostar :).. puss på er mina kära bloggläsare :)<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

GILLA!!

2010-03-19 @ 22:47:01
URL: http://neaforeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0