hela dagen med malin :) <3!!

i förmiddags så kom jag hem ifrån örebro och då åt jag lite äcklig lunch :P. jag fattar inte har typ fått avsmak på allt nu :/.. sen gick jag till malin och har varit där hela dagen :).. mys mys. vi har druckit kaffe och planerat en stockholmsresa hihi mer om den sen ;).. sedan hjälpte jag henne med hennes bloggdesign :).. så nu har hon fått en mer personlig blogg i temat svart och vitt :). gudmor malins blogg : http://grizly.blogg.se/ . blä för halsbränna :(.
haha malin och jag satt och läste på gravid. se förut och där såg vi att Liam nu kan höra och känna igen röster så Malin satte igång på en gång att snacka haha ;).
det är Malin som gjort denna bild och den finns även på hennes blogg ;).
Malins repliker ;)


Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

Hahaha garvar ihjäl mig varje gång jag tittar på bilden :P

2010-03-22 @ 20:29:13
URL: http://grizly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0