godnatt!

nu säger jag god natt till er kära bloggläsare. nu ska jag och lilla Liam sova :)<3. jag har ju lovat er att jag ska ta lite fler bilder och lägga upp så det löftet gäller från och med imorgon :). imorgon så ska jag och malin ses en stund :D mys mys!! hihi jag ligger i sängen nu med den bärbara i knät och jag kan inte låta bli att skratta åt mig själv :P.. jag har varit extremt lat idag och jag har ätit middag två gånger plus massa lakris och popcorn. det ligger popcorn i hela min säng :P.. vilket monster jag är ;)!! måste tillägga att jag längtar så extremt mycket tills Liam ska komma fram till världen :'). jag ska visa upp våran lilla skatt för alla!!! det känns som om det är evigheter kvar tills BF :(.. jag kommer vara gravid för evigt :P.. hehe men det är precis så det känns :P.. neej nu kan jag inte hålla upp ögonen snart! det blev tidigt i säng för mig ikväll :).. god natt !!

jag tar nya magbilder imorgon denna är gammal. magen är större nu :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja vad jag vet så är lakrits inte bra när man är pregnant. Det är inte bra att äta för mycket lakrits i vanliga fall heller så då bör det ju vara extra noga när man är gravid.

2010-03-18 @ 09:10:44
URL: http://livetienruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0