godmorgon!!

godmorgon kära bloggläsare :).. idag kommer äntligen mamma hem ifrån bollnäs :). lilla milo och amanda har också varit i bollnäs. nu sitter jag i sängen ny vaken och dricker fanta :).. haha knäpp är jag ;).. idag har jag ingen aning om vad jag ska göra? om pappa ska hämta upp dom i örebro så följer jag nog med dit:).. jag har kollat runt lite på korta utbildningar och kurser men dom är så dyra :(.. eftersom jag är gravid så måste utbildningen vara kort så jag hinner slutföra den innan Liam är framme. jag har inte direkt 20 tusen kr i backfikan så och om jag hade haft det så hade jag inte betalat så mycket för en kurs som jag bara vill använda som sysselsättning. nu på sista tiden så har jag fått ganska mycket besökare på min blogg så om ni förstätter följa och att statistiken höjs med några hundra läsare till så ska jag nog starta företag :) men det dröjer nog länge innan det händer.. igår så fixade jag äntligen inskrivningen på arbetsförmedlingen :).. jag ska fullfölja min inskrivning hemma idag så är det klart :).. jaja nu ska jag äta lite frukost i min ensamhet då marcus har åkt till skolan. hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hey!

men precis, då räcker H&M, kappahl, Lindex och Åhlens gott och väll :) Ja barnen växer så foooort i början :)



Men vilket företag ska du starta?:)

kram Love

2010-03-17 @ 10:01:51
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Jo men vad för typ av företag vill du starta?:P

kram Love

2010-03-17 @ 10:26:43
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Jahaa okej :) Hur många läsare har du idag då?

kram Love

2010-03-17 @ 10:51:30
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Okej :) hehe hur många brukar du ha sammanlagt ?:) på en heldag ;)

Kram

2010-03-17 @ 11:07:05
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0