god natt!!

mitt löshår är klart nu :D.. jag och mamma höll på i sex timmar med det :O.. det var jätte jobbigt och gjorde ont i min hår botten och ändå är jag inte ett dugg håröm :P.. mamma har jätte ont i sina fingrar.. båda två har ont men det vart skit bra verkligen :D!!! sex timmars arbete och sex timmars ont var värt allting :).. min mamma är proffs på löshår!! tack så himla mycket mamma!!.. jag är jätte nojd och mamma också, hon sa att det här var ett av hennes bästa sättningar under hennes karriär :).. bilder på håret får ni se imorgon eftermiddag/kväll.. marcus kommer till mig imorgon och det ska bli helt underbart att få träffa min älskling :)<3.. imorgon biti blir det att åka till jobbcenter på möte och sen efter det ska jag möta upp carro så ska vi gå hem till mig och ta en kaffe med mamma :).. sen kommer marcus och då ska vi på möte :).. nu ska jag sova så himla gott :) mitt schema är full bokat imorgon så en bra skönhetssömn behöver jag!!:)... god natt alla glada!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0