god natt!

nu är det dags för lilla mig och Liam att sova :)<3. så mysigt har vi två det. men när pappa marcus är med så är vi tre och då är det ännu mysigare :).  förseten så var jag med gudmor malin idag och vi tog en promenad för att uträtta lite ärendeen super mys var det :). tack för sällskapet gumman! jag upptäckte nu på denna promenad att jag verkligen inte orkar någonting. jag kom till nobel och redan då var jag helt slut :P.. eftersom inte jag får träna vad som helst nu när jag är gravid så har jag och malin bestämmt oss för att skaffa månads kort på badhuset så har vi våran egna lilla träning där :). skit kul ju!! då kan ju jag ta det i min takt beroende på hur mycket jag orkar :). jag fick grymt ont i magen efter att ha gått en bit så vi bestämmde oss för att ta bussen sen när vi skulle hem. jag är faktiskt lite orolig över hur min kropp kommer ta den sista tidens omväxling i graviditeten :(. jag känner värk i rygg och orkar knappt lyfta benen ibland :(.. jag har gått upp 11 kilo!! haha känns väldigt konstigt när man ställer sig på vågen och ser att man väger mycket jämnfört med innan jag vart gravid. fast nu är det anorlunda när man ställer sig därför att jag blir glad varje litet hekto jag går upp!! det är ju min lilla pojk där inne som växer <3. men tillbaka till diskutionen angående sliten kropp så ska jag ju faktiskt ta tag i det och börja träna lite försiktigt i vattnet :). men efter en tuff dag med mycket gång så ska jag och Liam vila och sova ruset av oss nu. god natt mina kära bloggläsare :)!! 


Kommentarer
Postat av: caroline mamma till sebastian

vadå träna vad som helst? du får väl träna precis som du gjorde innan om du vill de..



Men de e roligt att läsa att allt går så bra, åå en sån mysig mage du har längar tills ja får en till sån =)

2010-03-19 @ 01:25:46
URL: http://mammacarrobarro.blogg.se/
Postat av: Josefin, 19 år med bebis i magen

Nej men vad roligt..:) Då ska ju ha lite före mig då..:) Vet ni vad de är för kön?

2010-03-19 @ 07:30:56
URL: http://mammajosefiin.blogg.se/
Postat av: Gudmor Malin

Tack själv gumman! Ja Nu ska vi bli blöta ;)

2010-03-19 @ 08:38:54
URL: http://grizly.blogg.se/
Postat av: Moa-Lill

Nej,men alla planerar inte sina graviditeter heller :) Så du menar alltså, att de som är unga,inte har jobb och bor hemma. De är inte bra mammor?

2010-03-19 @ 09:13:05
Postat av: Alexandra

Haha, minns att när jag skulle bada för första gången, kände jag mig som en elefant! Men det är jävligt skönt åh bada som gravid. Hade förbannat ont i ryggen och varmt vatten var det enda som hjälpte. Ändå gick jag bara upp 7 kilo uder min graviditet.

2010-03-19 @ 15:24:53
URL: http://livetienruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0