god morgon!!

jag har varit riktigt dålig på att uppdatera nu :P. igår så kom marcus hit och då gick vi till stan för att kolla ut något till honom men vi hittade inget för precis innan vi skulle gå in på hm så träffade vi på malin och anders så då så gick jag och malin till barnkläderna på en gång och vi hitta jätte söta grejer som jag ska köpa till våran lilla Liam :). marcus fick ju därför kolla själv vad han skulle ha och som vanligt så kan han inte handla utan mig ;). vi bestämmde oss för att ta en runda på stan bara han och jag i helgen :). vi följde med dom till mcdonalds och sedan åkte marcus hem och jag följde med och handlade lite på willys åt dom :). på vägen hem fick jag bära en påse som jag tyckte var jätte tung fast i vanliga fall hade jag inte tyckt att det var tung :P. jag har inte fått burit någonting själv under hela graviditeten för Marcus och dom andra i familjen :P. en riktig klenis har jag blivit :P. men det ska stor tränas för mig efter förlossningen så jag får tillbaka min kropp :).. nu under graviditeten så blir det bara simmning :). snart ska jag ta bussen till amanda så ska vi gå till ungaföräldrar gruppen :). nu ska jag duscha och fixa mig lite :). hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

Åh vad du är gullig gumman :) du är ju bäst på att vara envis ;P

Ja klart jag kan fota dig och Marcus:D skulle ju bara vara roligt! :) puss <3

2010-03-24 @ 17:04:06
URL: http://grizly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0