:'(!

så himla mycket tid och energi jag lägger ner på att vara trevlig och visa intresse för saker som du "tycker om". varför får man inget tillbaka någon gång? har du någonsin visat intresse för MINA intressen?? om det är något jag absolut inte vill göra så gör jag det ändå för jag vet hur gärna du vill. men om det handlar om något som du inte vill göra och du vet att detta är något jag brinner för så skiter du fullständigt i mig. jag försöker prata med dig trevligt, frågar dig helt onödiga saker bara för att visa att jag är intresserad. men får man något tillbaka?? neej!! är det så himla svårt att bara fråga någon gång ibland hur min dag har varit?? eller bara säga vad fin du är i dag. du kan säga vad som helst för att få upp mitt humör. du kan komma in genom dörren ifrån skolan med ett leende på läpparna och säga att du är glad för att se mig. men du gör det inte! istället så river du upp dörren kommer in och gnäller på hur jävla trött du är kastar saker omkring dig sätter dig i soffan för att se hur det gått med sporten sedan säger du att du är hungrig. det är inte så himla lätt för mig att ha ett leende på läpparna när man inte har någon som fyller upp energin utan bara suger ut den lilla energi jag har. lova lova och lovar saker men inget händer!! när jag öppnar upp mig och försöker prata med dig så får jag ingen respons. du hör inte ens vad jag säger, du bryr dig inte om vad jag säger och du skyller alltid på att du är för trött för att prata.. seriöst VAKNA!! ryck upp dig!! ta vara på det du har innan det är försent!! visa att du bryr dig! hoppas att du läser detta nu och förstår att du kan inte bara komma och lova massa saker igen att du ska skärpa dig för det är som bort blåst för mig efter 1000000 gånger som du lovar och sen skiter i det. lova inte! GÖR DET BARA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0