duscha, handling, städning sen kommer älsklingen hem :)!!

jag skrev imorse när jag vaknade att jag skulle duscha och städa men det har inte blivigt något med det :P haha!! så himla lat har jag blivigt :P! om senast 20 min blir det duschen och göra sig iordning för sen kommer pappa och hämtar mig så ska vi handla lite mat till mig och marcus ikväll :). hundarna kommer hit idag :D!! jippi! lilla Moa och Ozzy <3.. dom sov här en natt i torsdags också och dom är så mysiga!! efter handlingen blir det hem igen ta hand om hundarna och stor städa!! sedan ska jag laga mat åt marcus eftersom han är så himla hungrig efter en dag i skolan.. vet inte vad jag ska hitta på att laga :(!! någon som har tips?? blir iaf film kväll ikväll som älsklingen kan behöva efter prov i skolan och jag efter handling och stor städning:) hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0