dunkar musik!!

igår hade jag en dålig dag :P.. låg i sängen hela dagen orkade inte ens laga någon mat :(.. min underbara älskling tog hand om mig och allt annat hela dagen igår :').. vart serverad med mat på sängen som han lagat. tack Marcus älskar dig <3.. idag så har jag rykt upp mig :).. när jag vaknade så vart det frukost och sen duscha med baby ;).. sen så diskade marcus och jag plockade lite och bädda sängen med mera :).. nu så dunkar vi jätte hög musik och njuter av det fina vädret :).. nu ska vi iväg och handla lite mjölk och massa gott till ikväll när det är final i melodifestivaken!!! idag är det min tur att ta hand lite om marcus.. så jag ska laga mat och diska så han kan sitta och kolla på sin jävla sport på tvn :P haha.. shit vad hungrig jag är :/ nu ska vi springa till affären :).. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0