dessa mamma kläder har jag redan!!


verkligen jätte bekväma byxor :)..


har denna fast den har tunna blåa ränder på sig. mycket snyggare med randigt :).


mamma leggins!! självklart har jag mamma leggins också!! skulle aldrig klara mig utan leggnins :) bästa och snyggaste uppfiningen!! jag köpte storlek M för att jag skulle kunna ha dom ett tag men tyvär så satt dom åt ändå :(.. men jag kan ha dom någon/några veckor till iaf :).

sen så har jag massa kläder hemma som är vanliga men man kan ha dom under graviditen ändå :).
fast på underkroppen kan jag bara använda mamma modeller.
Liam ligger och sparkar mig just nu faktiskt <3
underbart!! älskar dig <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0