dålig uppdatering :(!

förlåt för att jag blivigt så himla dålig på att uppdatera!! den senaste veckan har jag haft fullt upp för min systerson har varit här och en 7 årig liten pojke måste sysselsättas mycket :P... jag ska skärpa mig :)!! idag ska jag ner till stan och gå till arbetsförmedlingen för att skriva in mig och skaffa en coach som inte är så långt borta. sen ska jag köpa något till min lilla sötnos i magen :).. tyvär så kan jag inte lägga upp bild på det jag köper för då kommer ni fatta vad det är när ni ser färgen :P.. dom som vet vad det är i magen : Marcus mamma, marcus bröder, gudfar tobbe, gudmor malin, mamma, pappa, syster amanda och snart syster therese. jag kan inte fatta att man kan få så här mycket känslor för någon som man inte ens har träffat :').. jag älskar min lilla sötnos i magen <3.. vi har till och med bestämmt namn åt lill bebben :).. men det kan ju ändras :P.. fasst just nu så är det de namnet vi kommit överäns om :).. gud vad svårt det är att skriva om sötisen när jag vet vad det är och kan inte säga det till er. kan nog inte hålla mig längre snart :P.. i helgen så ska jag och Marcus få bo ensama i syster amandas lägenhet igen :D.. fasst denna gången blir det bara över helgen och inte en hel vecka :P.. mysigt ska det bli :)..


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Ååh, jag längtar redan efter den lille saken nu ju :) Gudmor vill ju hålla om dig :) <3<3

2010-03-10 @ 13:23:02
URL: http://grizly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0