bilder på våran rasade altan!!

jag skulle öppna altan dörren för att ta bättre kort men det hänger snö ifrån taket som kommer rasa när som helst så jag får ta bättre kort när det rasat.. som ni ser så ligger det väldigt mycket snö över så tänk att det är mer skräp än det ni ser.. alla våra fina/dyra ljus lycktor var på den altanen :(.. och alla våra andra grejer också!!


jag skulle öppna altan dörren för att ta bättre kort men det hänger snö ifrån taket som kommer rasa när som helst så jag får ta bättre kort när det rasat..
så här ser det ut när man kollar ner ifrån köksfönstret i altandörren.
där ser ni att en del av hus taket lossnat också :(.. stupränan och fästena till den..


här kommer bilder som jag tagit utifrån!


synd att jag inte tog bilderna direkt när det hade hänt.. visst så var jag ju upptagen med att leta reda på min katt men man hade sett mycket bättre då än nu för nu ser man mest snö.. jag måste tillägga att jag är glad på ett sätt för att det känns skönt att den rasade då och inte någon annan gång typ om jag var ensam hemma eller om det bara hade varit fel tidpunkt. den kanske hade rasat nu ihelgen när jag ska ha fest här hemma och då brukar det alltid stå fullt med folk och ta en cigg tillsammans där ute.. tur tur tur hade vi :).. (Tur i oturen)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0