Ändrade planer!!

haha en kvart efter jag skrev det förra inlägget så vart det ändrade planer :P.. jag och mamma måste hålla på med löshåret som ska sättas i snart, det måste vi göra hela eftermiddagen nu efter att hon varit hos doktorn på efterbersök efter opperationen. men jag ska in till örebro imorgon istället :).. måste komma ihåg att ta kort på mitt hår före vi sätter i lös håret så vi kan ta före och efter bilder :).. men jag har glömt att berätta en sak : våran altan rasade i helgen :(.. vi hade en hög altan och och allt bara lossna ifrån husväggen :(. när det hände så satt jag uppe på mitt rum i min säng och pratade med syster amanda hela min säng flyttade på sig för att hela huset vibbrera.. jag slängde på luren med amanda och sprang ner och där står mamma och marcus helt chokade för att dom hade sett allt i köksfönstret.. mamma vart skit ledsen :(!! dom berättade för mig att när dom stod i köksfönstret och kollade så gick det första lagret glas sönder på fönstret och dom trodde att allt skulle åka in mot dom egenom fönstret så både marcus och mamma sprang ut i hallen för att komma undan :P.. det var en stor förlust för oss att den försvann.. det känns som om halva huset har försvunnit :(... men men det var skit tur att ingen var där ute och att pappa var hemma den dagen och sa att vi inte fick vara där ute för att snö rasar i från taket ner på altanen. båda mina katter Maja och Mysan brukar jämt vara ute på den altanen. först hittade jag bara Maja och jag letade överallt jag gick ut till altan högen och letade men sen efter 20 minuter så var hon helt plötsligt inne så vi tror hon sprang och gömde sig under badkaret när det smällde så i huset!! men men nu har vi faktiskt andra planer inför våren och jag ser jätte mycket fram emot det :).. vi ska bygga en låg altan och ha en trappa ner ifrån dörren  köket och sen ska vi bygga viss del högre upp som ska vara som ett slags sol däck :).. på sommrarna bor vi på den där altanen och solar och allt men nu har vi ingen :(.. men men det blir ju uppbyggt igen men kanske inte kan räkna med att den blir klar på våren utan kanske en liten bit in i sommaren :).. jag ska ut och knäppa lite kort nu på våran gammla altan (eller det är ju bara en skrot hög med trä plankor :P). ska leta egenom datorn och kolla fall jag hittar någon bild på hur altanen såg ut och sen får ni se hur det ser ut nu!!


Kommentarer
Postat av: emelie forsman

hej hej! hamnade på din sida och jag får gratulera så mycket! sååå mysigt! du kommer bli en underbart bra mamma!



fråga din mamma om hon kanske har lust att göra löshår på mig igen ;)



kram emelie forsman

2010-03-02 @ 12:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0