11 mars!

igår kväll innan jag skulle sova så fick jag en sån mysig känsla som bara pirra i hela kroppen, jag tänkte på vårat lilla barn och dens framtid tillsammans med mig och marcus :).. jag vill att det ska vara augusti nu så lillen kan komma fram så mamma och pappa får hålla om dig <3.. nu ska jag göra mig i ording och gå ner på stan. jag ska till doktorn och vi ska prata om dom problemen jag har med huvudet ni vet :P.. skriver mer om det sen.. i eftermiddag så kommer marcus till karlskoga och stannar till måndag :).. vi hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: laura

hej jag är oxå gravid bor i karlskoga och har en dotter på 1 år.. skulle va kul att ha kontakt med andra gravida då alla mina andra vänner inte har bran alls,, blir lite ensamt.. jag ska ha den 3 juni.. om du vill prata mer så kan du adda min msn [email protected] .. kram

2010-03-11 @ 10:17:29
URL: http://lallolaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0