Efternamn?? :O

jag och marcus har försökt diskutera efternamn men vi kan verkligen inte bestämma oss. som ni kanske redan vet så heter jag van der Hert i efternamn och marcus heter Zetterman. mitt efternamn har jag fått från min pappa som är hollänsk. det är bara vi som har det efternamnet och vi är inte så många kvar i släkten som heter det, så på ett sätt känner jag mig nästan lite tvingad att Liam ska ha det. jag vill ju inte svika liksom. men det är jätte svårt att bestämma sig för jag vill så gärna att Liam ska heta som sin pappa också (zetterman). vi vill inte ha två efternamn på honom. Marcus vill att han ska heta zetterman och om jag inte hade hetat van der Hert så hade jag sagt på engång att han ska heta som marcus. för mig är det super viktigt att marcus är med och bestämmer lika mycket som jag. det var marcus som bestämmde att han skulle heta Liam :). är det någon som har råd till oss??
tack i så fall!!


Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

Äh, han kan få heta Ekberg ;) hihi <3

2010-07-24 @ 21:28:28
URL: http://grizly.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ni får kompromissa.. Om Marcus valde namnet Liam då borde ju du får bestämma efternamnet eftersom ni inte vill ha två namn.. Då har ni ju kompromissat för varandra =) Jag önskar er all lycka i framtiden =) Kram Ninni

2010-07-26 @ 14:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0