Orolig!!

nee nu måste jag få skriva av mig lite... sedan ett år tillbaka har jag haft problem med bortdomningar i bakre delen av huvudet. det började med att jag skulle kliva av skol bussen och börja gå mot klass rummet.. plötsligt så såg jag inget på ena ögat eller jo jag såg men det var så illa att om jag kollade någon i ögonen så såg jag två huvuden istället för ett, ja jag såg helt enkelt dubbelt. men det problemet släppte efter två timmar och då såg jag normalt igen. sen efter en halv timma så var jag tvungen att springa ifrån lektionen in på toaletten för att jag hade forsande näs blod. jag satt och klämmde på näsan en stund och det gick över. senare under dagen så gick jag och en kompis ut och rökte och som vanligt så stog vi och skrattade jätte mycket. sen börja jag känna att jag tappade känseln i bakhuvudet och det gjorde nästan lite ont även fast jag inte kände något.. ända sedan dess så har jag haft problem med att ibland så tappar jag känseln:(.. jag har inte haft något näs blod sen dess och inget med ögat men just det att känseln försvinner så känns det så läskigt..  varför jag tar upp det här nu är för att jag har så fruktansvärt ont i huvudet just nu och det är på ett sätt som jag aldrig känt förut. hela huvudet känns tungt och det dunkar så smärtan blir ännu starkare sen så när jag står upp blir det bara värre som att det onda går ner på nacken och även övre delen av ryggen som en kall våg. är det här något jag borde vara orolig över eller ska jag bara släppa oron?? vad ska jag göra??


Kommentarer
Postat av: Marie

Om du är orolig att det kan vara något tycker jag du ska ringa till sjukvårdsrådgivningen och se vad dom säger. Kan ju vara så att du behöver kolla upp det ordentligt. Hoppas det ger sig och blir bra.. Kram marie

2010-01-27 @ 23:31:40
URL: http://miiniior.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag skulle nog kolla upp det kanske.. Även om det inte är något farligt, så kanske man i alla fall får svar på varför det blir så :) Och det känns nog bättre, än att behöva oroa sig! Kram =)

2010-01-28 @ 15:21:30
URL: http://maarey.blogg.se/
Postat av: Alexandra

kommer ihåg den gången.. har du fortfarande problem med det??

2010-01-28 @ 17:09:00
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Kolla upp det gumman. Men det har jag sagt till dig hela tiden !! =P

2010-01-30 @ 15:21:16
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/
Postat av: Anonym

du borde kollat upp de på en gång om du hade de syreatomerna kan ju va riktigt allvarligt...

2010-02-14 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0