Hälsosamtal!

igår var jag och marcus på hälsosamtal:).. vi tog med oss min mamma på första samtalet. vi pratade om rökning och sånt där. det är sjukt svårt att sluta röka även om man tänker på att man har ett barn där inne att sluta för. jag vill inte sluta röka och därför blir det att jag slutar röka för någon annas skull. men nu är det faktiskt lite annorlunda för jag slutar ju för mitt egna kött och blod. jag har inte slutat än men jag måste helt klart trappa ner riktigt mycket. sen fick vi massa böcker ifrån barnmorskan samt broschyrer om alkohol och rökning. i barnboken står typ allt man behöver veta jag och marcus blädrade egenom den lite igår och det sluta med att jag hittade honom sitta och läsa den själv sen:P.. haha så go är han:)... jag fick också ta ett blodprov till kub testet. jag är helt säker på att jag inte druckit en droppe alkohol under graviditeten inte ens under befruktningen när vi inte hade någon aning om att vi skulle få en liten bebis. jag har haft uppehåll med alkoholen sen oktober och jag vart gravid ngn gång i november. nu ska jag ringa till usö så jag och marcus får en tid till kub testet:).. då ska vi få se bebisen för första gången:)<3



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej :) Jo du har rätt ...jag är så dålig på att få skit av folk. Jag mår skit dåligt och får en klump i magen. Hatar när folk tycker illa om mig. kram Love

2010-01-22 @ 14:05:10
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0