=)!

hejsan hejsan!! idag har jag inte gjort så mycket. jag och älskling vaknade runt kl tolv och sen åt vi lite frukost, sen har vi bara haft en mys dag jag och älskling. vi kollade på G - force den var kanon bra!!!=). förutom att vi fick avbryta filmen mot slutet för jag låg och grina som ett litet barn:P marcus bara skratta åt mig och sa att jag var söt:P. ni kommer själva förstå vilken del vi fick avbryta om ni ser den;).. annars har jag suttit jätte mycket vi datorn idag och jag har jätte dåligt samvete för älskling får sitta själv hela tiden :(.. men imorgon får jag ta igen mig:).. nu ska vi kolla på lite film och sen sova=)!!! god natt alla <3 =D!!!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0