28 januari!!

jag klev upp lite tidigare idag för att mamma skulle komma runt tio elva men sen ringer jag henne och hon kan inte komma förän vid två kanske:(... jag har duschat och varit ute med hundarna. snart ska jag sminka mig också.. idag ska jag åka in till örebro och gå på mässan med marcus, tobbe och bella:).. så det kanske inte blir så mycket inlägg idag inte :P.. jag kommer hem ikväll igen.. jo föresten en sak till jag kan inte ha några av mina jeans längre:(.. förut så satt dom lite tajt på magen när det precis börjat växa lite men nu får jag inte ens upp dom över låren haha.. jag får gå med leggins hela tiden:P.. jag var nere på stan och skulle kolla på ett par mamma jeans som jag skulle köpa för stora så jag kan ha dom när magen växt lite för just nu är den ju inte stor än:P.. men i karlskoga har vi så himla lite mamma kläder att välja på :(.. men det finns på internet att beställa men man vill ju  prova för jag skulle ju köpa lite extra stora också.. kanske kan passa på att kolla in på hm i örebro där finns det säkert mer kläder:)..


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Dom har ju fan nästan inget där heller =/ Finns någon Hm i öre som har mkt men dom andra är som KGA. Alla fall när jag sökte =P Men kontakta Carro så du får ta mina gamla =) Dom var ju sköna och snygga ;)

2010-01-30 @ 15:24:40
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0