26 januari!!

hej hopp:)!! jag hade inte tid med inlägg igår tyvär.. igår vart jag hämtad av min systers pojkvänn och putte så åkte vi hem till syrran och snackade lite sen drog jag amanda Milo och carro ner på stan och fikade. vi passade på att gå in på hm för jag behöver nya jeans men tyvär så har dom jätte dåligt urval på mamma kläder i den här stan... blir så less:(.. men men får väl beställa från internet kanske.. sen så åkte jag hem och var alldeles för trött för att sitta vid datorn.. så det vart tv och sen sova:)... idag vaknade jag halv tolv och har inte hunnit med mer än frukost och hundarna.. ska väl snart fixa mig lite. marcus kommer hit ikväll runt sex så ska jag pappa och marcus åka och hälsa på mamma på sjukhuset. mamma var inte klar förän sent igår kväll. hon opperera bort en stor muskel knut i livmodern. nu ska hon ligga på sjukhuset i några dagar och ta det lugnt.





Kommentarer
Postat av: emelie

Så lite så(: <3 Klart du får göra det då kan jag länka din också om du vill förstås? (: Vart vill du att jag ska skicka bilden? (: <3 Kram gumman

2010-01-26 @ 14:09:25
URL: http://emeliempettersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine mamma till Alvin

GRATTIS till bebben i magen!!! Hur känns det?? Mår du bra?? Kram från oss och hälsa mammsen att krya

2010-01-26 @ 21:28:35
URL: http://alvinsmammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0