Till min kära syster Amanda!!

Manda, Manna-mo, Manida som jag brukar kalla henne :)<3.. du är den personen som jag absolut aldrig någonsin kommer eller skulle klara mig utan. du har alltid ställt upp för mig i vått och torrt och kommer aldrig någonsin kunna ändra min syn på vilken fin människa du är<3... Du är en trogen syster och du är den som jag alltid kan lita på och du står alltid där för mig oavsett vad..

när jag var mindre hade jag agritions problem, eller jag har det nu med men har lärt mig att hantera dom bättre.
jag utsatte min underbaraste syster för såkallat mobbning.. jag slog henne och kallade henne duma saker i över ett års tid.. och nu pratar vi inte om vanligt syskon bråk... mer detaljer behöver vi inte gå in på. vill bara säga dig att jag ångrar allt och vill ta tillbaka allt som jag gjort och sagt till dig, förlåt!...

trots allt detta är du den människa som alltid har velat hjälpt mig och viljat haft min närhet ändå :').. vi i familjen kan ofta säga att du är känslig men inte menar något dumt alls och det vet du.. men jag vill tillägga en sak och det är att du ta mej fan är den starkaste människan på jorden i mina ögon.. du klarar mycket mycket mer än andra människor skulle klara och jag menar det verkligen. jag älskar dig mäst på hela jorden <3. DU ÄR BÄST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0