tillbaka!

vi har varit utan dator i några dagar nu. våran dator håller på att krasha :( det är därför jag inte har uppdaterat något.

I lördags så var jag på sexparty hemma hos mathilda, det var jätte roligt!! marcus har börjat sin praktik idag :). kändes faktiskt lite skönt att vara ensam med Liam i några timmar och känna på att vara mamma ledig "på riktigt". när Laim och jag vaknade så var det fortfarande mörkt ute så vi tände lite ljus och kramades i nästan en timma i soffan. jag och Liam har varit ute och knallat i två timmar idag. vi gick till stan där jag köpte en tröja och ett par leggins, sen passa vi på att handla hem lite mat också :D. just nu har vi precis ätit lite mat som jag har lagat, Liam har också ätit så nu är vi alla tre mätta i magen :). Liam ligger och pratar för fullt i babysittern, sötnosen <3. i måndags fick Liam tre månaders vacinet han vart lite dålig på kvällen faktiskt och lite igår kväll men nu mår han bra igen :D. nu ska jag ut och ta en promenad med malin, en ska jag hem och ta ett mysigt bad med älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0