9 december!

min dag har varit bra :D! malin kom hit kl åtta i morse. det vart lite kaffe sedan tog hon hand om Liam medans jag gjorde mig i ordning för att vi skulle ner på stan och titta lite på lokalen som vi ska hyra på söndag till dopfikat. det gick bra, fint är det där faktiskt :). sen gick vi till kyrkan och titta på dopklänning. hoppas den passar i storleken :/. sen gick vi och fikade lite, fast för mig så vart det bara en latte så klart ;). idag köpte jag en kläning som jag tänkte ha på nyår. den är svart och jätte fin :D!! jag har funderat på om jag ska ha den på dopet också men är osäker på färgen. är det någon som vet fall man kan ha svart på dop?? tacksam för snabbt svar :). Liam mår verkligen inge bra :( mammas prins <3. han är verkligen inte sig själv och jag och marcus börjar bli riktigt oroliga nu. Liam har fått en läkar tid imorgon förmiddag, och denna gången tänker jag kräva en riktig undersökning på honom. vi misstänker och är ganska säkra på att det är magen/tarmarna igen, Liam hade kraftig förstoppning när han var 3 veckor gammal och det vart tre besök på akuten i örebro innan det vart ordning på honom :(. mamma följer med mig dit imorgon och hjälper till. jag skriver mer imorgon om hur dagen har gått.. nu ska jag gå och duscha. ha det bra så länge!!


Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

Jag skulle också vilja ha svart, men det känns lite som det står mer för sorg än för glädje som det ska vara på ett dop :)

2010-12-09 @ 20:51:46
URL: http://grizly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0