7 december!

prästen har varit här på en fika och planerat inför dopet nu :). kan inte fatta att våran lilla prins ska döpas på söndag <3. jag är så otroligt lycklig att jag har min underbara familj och den mest perfekta pappan till min son <3. inatt har Liam varit jätte krånglig :( det är första gången sedan han föddes som vi hade en vaken natt så på ett sätt så är det ju skönt men inte att han har börjat krångla som fan.. nu är det en vecka sedan tre månaders vacinationen och ända sen dess har han krånglat, nu vet jag ju inte fall det är vacinationen som det hänger på men det är iaf ända sen dess. är det någon som kan vara snäll och ge oss tips och råd om vad vi ska göra?? han sover ofta men korta stunder och är jätte lätt väckt, han bara grinar och gnäller nästan hela tiden och vägrar sova om vi inte går runt och bär på honom, han äter jätte dåligt också :(. hjälp!!.. man vill ju inte tappa tålamodet men man gör ju det så lätt.... han har ju alltid varit så lätt att ta hand om, det har rent utsagt varit en smekmånad för mig och marcus. han har sovit minst 11 timmar i sträck på natten och ätit regelbundet vartredje timma under dagen 210ml. men nu äter han mycket mer sällan och äter oftast inte ens upp hälften, det har hänt någon gång ibland att han har ätit upp allt men det är väldigt sällan. det känns som att det bara blir värre och värre med maten för inte ens morgon målet äter han upp och då borde han ju liksom vara vrål hungrig efter en hel natt utan mat.. mamma josse börjar bli lite orolig och väldigt trött på det här.. det är så frustrerande :(!!.. jaja hoppas jag kan få lite råd av er nu! :). herregud det är bara gnäll hela tiden :/. stackars marcus som ska iväg och jobba varje dag också.. vakna nätter gnäll, skrik, gnäll, skrik sen iväg och jobba tidigt, väl hemma ifrån jobbet börjar det om med gnäll, skrik, gnäll...... men men detta hade vi ju räknat med när vi skaffade barn och det är så underbart ändå men man måste få skriva av sig lite även fast han inte blir bättre av att jag klagar över bloggen så känns det bättre för mig :D. ha det bra så länge :)!!
Mammas underbara lilla prins <3


Kommentarer
Postat av: Virrä

Du har säkert redan fått massor av råd redan, men jag tänkte bara att jag skulle skriva att vi hade precis samma problem med Isabella efter hennes första spruta..

Från att vara drömbarn till att börja krångla hela tiden..

Jag fick total panik när det blev så.. Började fundera på om hon drömde mardrömmar om sprutan och grejer..

Men efter en tid återgick allting till det normala helt av sej självt..



Försök att bara fortsätta som vanligt och försök hitta ett lugn på något sätt..



Hoppas att det blir bra för er med :)

2010-12-09 @ 00:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0