6 december!

idag har jag och Liam varit på stan med malin. Liam sov gott i vagnen medans vi drack kaffe på kulan och sedan gick vi och handla lite på willys, där handlade jag nya blommor till köket, lite smått och gott och ingredienser till tårtorna jag och marcus ska baka till dopet :). sen vart det att börja knalla hemåt igen, det vart riktigt tungt med alla varor undervagnen och sen jävla skit kommunen som inte har plogat, jag fick släpa vagnen i djup snö nästan hela långa vägen hem. jag var jätte svettig när jag kom hem, ett riktigt träningspass ;). väl hemma började marcus packa upp varorna och säger men köpte du inge gott bla bla bla... men så irriterande här har man slitit som ett djur och han bara klagar ;) :P. ikväll börjar jag min solning för att få bort den här hemska soriasisen som alltid äter upp mig totalt under vinterhalvåret. både skönt att få bort det och gött att bli lite brun ;). har inte hunnit med att ta några kort idag, förlåt :(. första dagen på min diet är snart över men jag känner mig redan piss hungrig :(. störande men det blir ju resultat ;D. jaja nu ska jag gå ner till källaren och sola lite. ha det bra så länge!!
Malin och jag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0