5 december!

nu är vi hemma efter en super mysig heldag i örebro. först åkte vi hem till farmor (alltså Liams), och där drak vi lite kaffe och sen lämna vi Liam där för att åka och äta julbord med marcus pappa m.f. det var jätte trevligt men jag kände redan efter en lite stund vad jag saknade min lilla Liam. jag är så van att ha han med mig överallt hela tiden. min lilla prins <3, helt oförklarligt vad jag älskar min lilla familj <3!!!!!!! på tisdag kommer prästen på besök för att planera dopet som är på söndag :). lite besviken är jag att jag inte hunnit köpa några fin kläder till mig som jag kan ha på dopet men jag får rota lite i mina garderober som är helt överfyllda och behöver rensas för jag använder inte ens hälften av alla kläderna jag har :P. jag har tänk att börja ta lite mer kort som jag kan uppdatera på bloggen. börjar bli ganska uttjatande att använda gammla bilder. kanske till och med kan ha tema varje dag med Liams och min "dagens out fit". vad tycker ni om det? imorgon börjar jag min diet igen. denna gången ska jag bara köra en vecka för det kändes ganska hopplöst med två veckor som jag hade sist. jag började liksom bara må dåligt så det var inte värt det längre. min styrketräning och simning har jag bestämmt att lägga åt sidan tills efter nyår. för det första har jag inte tid, det är mycket med dop och julfirande och nyår mm... sen är det här en högtid på året när man behöver pengarna till annat ;). men i januari blir det garanterat av!! nu ska jag och älsklingen bädda ner oss i sängen till en film så fort Liam har somnat <3. ha det bra så hörs vi imorgon! god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0