5 augusti!

igår var jag och älskling på stan med mamma, pappa, andreas, amanda och milo :). väldigt trevligt. vi var till leklådan och jag köpte en vagnmobil åt lilla Liam :). sen tog vi en fika och sedan lite handling på willys. senare så kom malin och millan hem till oss och vi hade riktigt skoj:). idag så har mamma och andreas varit här en sväng. amanda och marie kom sen och vi har lagat jätte god lasange :) var länge sedan jag såg marcus äta så mycket mat :P han älska den. jag har haft förvärkar ett tag nu så jag ligger och vilar lite med datorn. jag är helt utmattad så det passar inte riktigt att han ska komma nu :P. men jag hoppas det ändå :). hörs!

Tussen!

Min lilla Tussebullen <3 R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0