12 dagar över tiden!

12 långa dagar har gått och vi har ännu inte fått våran lilla bebis. haha eller han kanske inte är så liten längre :P. idag har jag varit på Milos sista kalas för i år. han fyllde  1 år i torsdags och har haft tre kalas och moster har varit på alla :P!! älskling fick något ryck förut och dammsuga och städa hela lägenheten :) underbar är du!! <3.. jag ska ringa förlossningen nu och fråga om jag får komma på överburenhetskontrollen idag eller imorgon istället för jag orkar verkligen inte med den här verken jag har i kroppen hela tiden. inte en chans att man kan vara utvilad och ha energi inför en förlossning när det är såhär. men men vi får se :)..

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

You made it och inte blev du igångsatt heller ;)

2010-09-01 @ 11:39:14
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0