1 dag över BF!!

jahop jag har ju hört jätte många som har gått över mer än två veckor. det är mer vanligt att gå över tiden som förstföderska. det absolut vanligaste är att man går över i snitt 8 dagar. när mamma fick mig kom jag på BF dagen och syrran therese fick sin fem dagar för tidigt och syster amanda fick två dagar över BF. det skulle inte förvåna mig om jag är det som går över måånga många dagar. kanske till och med bli igångsatt. typiskt det är alltid jag :P haha jag som är så jävla spräng full och stor i magen :P. det är tungt. jag har bara gått över 1 dag än så länge men det känns som evigheter bara för att jag hade ju räknat med att få innan BF :P. jag har haft jobbiga förvärkar över en månad nu också som vägrar att ge sig :P. jag har trott det var på G hela tiden :P. fan vad jag klagar nu :P kommer antagligen att göra det fram tills han är född. jobbigt jobbigt jobbigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0