vi gick in i vecka 23 idag :)<3! (22+1)

det var ett tag sen jag skrev något :P. nu börjar jag om :). jag kommer inte uppdatera bloggen lika ofta som förr för det var ca 10-16 inlägg om dagen på slutet :P. jag började känna mig tvingad att uppdatera allt jag såg och allt som hände men nu är jag tillbaka och skriver så mycket jag vill :). idag gick vi in i vecka 23 :D <3. yeey!! tiden bara flyger förbi :). jag och Marcus har haft det helt underbart. han är så himla förändrad och jag märker verkligen vilken kärlek han har till mig och så klart våran lilla liam :). jag lever i en dröm där allt till och med blir mycket bättre än jag förväntat mig hela tiden. om du läser det här nu marcus så ska du veta att du är och förblir den bästa för mig<3. du har varit helt underbar. det är så härligt när man tycker att allt redan är perfekt så blir det bara bättre. Liam sparkar förfullt :). marcus, min mamma och syster amanda  har fått känna och dom sparkar man får är inte så små längre :D. en kväll när jag ligger i sängen och ska sova så sparka han mig så hårt så han skrämde mig och det hände faktiskt i går kväll också så det är två gånger nu:). magen har växt men tyvär så har jag inte tagit några nya magbilder. kanske kan knäppa lite kort i morgon :). det har inte hänt så mycket på dom här två veckorna :P. helgen som varit var vi i örebro hos marcus pappa :). super skönt väder hade vi och satt ute i solen och åt massa glass :). måste tillägga att jag fick även se marcus hoppa lång hopprep hahahahaha!! det var en syn de :). i lördags så var vi hemma hos marcus farmor med familjen och åt påsk bord :) jätte gott var det och jag åt två stora tallrikar med massa mat :).  jag och marcus fick påsk ägg med massa godis i :) från Malin (marcus pappas fru). ihelgen så har marcus och jag varit ute på massa mysiga promenader också :). har haft en super helg med familjen från örebro :). imorgon så kommer marcus hit till karlskoga så ska vi tillbringa helgen hemma hos mig :). vi har bestämmt oss för en helg med massa film och bara mys :). har ni några bra film tips? gammla som nya det spelar ingen roll:). imorgon blir det arbetsförmedlingen och fixa jobb coatch hur det nu stavas :P. ev så ska jag åka in till örebro några timmar för att vara barnvakt åt marcus lilla syster imorgon också. neej nu får det räcka jag måste packa ihop mina grejer och åka hem nu. jag har sovit hos amanda i några dagar nu :). pappa kommer och hämtar mig. hörs sen!!

(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0