hej!!

idag blev jag väkt tidigt för att jag skulle till arbetsförmedlingen på möte :). det är jämt massa som ska göras nu för tiden och det är så tråkiga grejer hela tiden :(. på måndag ska jag och marcus på ytterligare två lägenhetsvisningar :D. ena lägenheten är granne med syrran :). andra är rakt över vägen i från syrran så vi blir grannar i vilket fall som helst om vi väljer att tack ja :). roligt värre :). fast mest längtar jag till att shoppa massa massa massa på ikea och sen att packa ihop alla mina grejer :). och så klart att inreda lägenheten :). men marcus får ju göra nästan allt tyvär :(. ikväll kommer mosters lilla älskling Milo hit :D. han ska sova här!! jag har haft så ont i magen i flera dagar nu. det är som om någonting slår knut i magen på mig så magen blir sten hård. det händer typ några gånger varje dygn och vissa nätter kommer jag inte ens ur sängen när jag ska kissa för det gör så ont så då får marcus hjälpa mig. han ska ju inte behöva bli väckt varje natt ju :(. men men jag hoppas det blir bättre snart :). marcus erbjöd sig att sitta barnvakt ensam ikväll så jag stannar hemma och väntar på att han ska komma hem :) fasst jag har ju Milo bubben :)<3. hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0