god natt!!

nu har jag äntligen räknat ut alla kostnader till lägenheten och imorgon får jag räkna ut Liams grejer också :). det får bli en tidig ikea shopping för mig och marcus för jag vet inte om min värk kommer bli värre. men jag har absolut inget emot en hel dag på ikea i förväg ;). vi får ställa alla grejer hemma hos mamma och pappa så länge bara :). fast nu messa marcus mig och sa att han vill vara med och bestämma alla grejer till Liam och lägenheten :P. jaja jag får väl visa allt jag kommit fram till så får vi se om han har nya ideer eller gillar mina :). roligt att han intresserar sig :D!! nu ska jag titta på någon dokumentär och sedan sova. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0