tisdag=trubbel!

usch min värsta dag någonsin:(. igår så skulle ju jag få träffa Nova, marcus dotter. men så vart det inte. när marcus ex becka kom så hade hon sin morfar med sig och inte Nova. marcus sa till mig på en gång nu är det något på gång:/. vi sätter oss ner och pratar och becka knäcker ut sig att marcus ska bo hemma hos henne varannan helg hela helgen för att hon ska se så att marcus kan ta hand om Nova. och sen börjar hon prata om att marcus hållit på med droger och att han kommer få flaschbacks. haha för det första så finns det inga biverkningar om man har provat hasch någon gång:P. det kan han få läkarintyg på,(MOHAHA)! och för det andra så är det inte beckas uppgift att se om marcus klarar av Nova:P. hon krävde också att när marcus kommer varannan helg så ska han köpa med blöjor för flera hundra samt barnmat för hela helgen som kostar hur mycket som helst. det kan hon inte heller kräva för att hon får pengar för att marcus inte har Nova oc då ska han inte betala extra brevid. plus att han lever på enbart studiebidrag. det hon vräker ut sig då är att marcus det kostar att ha barn och det här ska du betala med ett illrött ansikte av ilska. :P hahaha.  riktigt fel i huvet. ne nu får jag lugna ner mig:P har så mycket agrisioner inom mig:/ eller hur det nu stavas:P. har lite problem med stavningen som du/ni kanske märker:P. jag pratade med marcus mamma imorse och berättate om gårdagen och hon tyckte att det var hellt fel av becka. det här kommer inte gå egenom för Becka!!!. min syster som precis själv fått barn tycker att det är helt galet att man kan hålla på så här och hon om någon borde ju kunna förstå becka på något sett men hon förstår absolut inte. jag har bestämmt mig för att jag ska inte lägga mig i på något sett nu på minst ett år när det gäller Nova för jag klara inte det psykiskt tyvär:(. för mig är det ganska tufft då jag bara är 17år. när det börjar handla om nova så blir jag så himmla allvarlig i allt som händer runt om mig och lever inte i nuett. jag har bara tänkt bakåt och framåt och inget på det som händer NU. jag och marcus började disskutera lite små grejer som vi inte var överäns om och slutade med värsta mardrömmen som jag någonsin skulle kunna ha, och det är att förlora marcus :(. vi bråkade så mycket så att känslorna vi har tillvarandra gömde sig långt in i oss :(. det sluta med att båda var översäns om att det var bäst för oss båda att gå skilda vägar. båda var helt förkrossade och jag sminkade om mig fem gånger. marcus satte sig på bussen hem till sin mamma och jag på bussen hem till min syster i karlskoga. jag ringde marcus flera gånger på bussen för jag hade så svårt att släppa honom. jag sa att jag saknade honom så mycket redan och att jag inte ville det här. jag sa också att jag älskade honom och skulle alltid finnas för honom vad som än händer. marcus sa inget tillbaka och jag hoppas verkligen att det var för att han var för sårad och inte klarade av att säga det. jag skrev senare ett sms att jag tänker inte förlora honom och att jag förstår att han  tkr jag varit dålig flickvänn på det senaste men ändå tycker jag inte att en vecka ska kunna förstöra:/:(. men men nu är vi tsm igen och allt är nästan bra:). nu ser jag fram emot att leva i nuett vilket jag ALDRIG gjort någonsin. jag tror och hoppas allt ordnar sig igen och att såren läker ihop snabbt:). jag kommer få ett bra liv med marcus:). älskar dig marcus<3. 

Kommentarer
Postat av: Tobbish!

hon den dära becka kan gitta bre, hon e fett keff ful som fan och är fan inte värd att leva HAHAHAHHA shuu bre!

2009-11-06 @ 12:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0