Ozzy och jag<3:)!



Bubben som alltid håller bra sällskap. min lilla possan:).

Ossy och jag har skyltar till rallylydnad nu och ska börja träna snart:). ska bli kul faktiskt och han kommer vara så duktig!. rallylydnad är en väldigt bra grund för Ozzy som är väldigt stressad av sig. han kommer lära sig att ge hans ledare (mig) uppmärksamheten upp till 100% hela tiden, på så sett så bryr han sig inget om omgivningen under träningstid och kan därför konsentrera sig på en sak och inte på 100 olika saker som stressar upp honom till en riktigt förvirrad hund. vi kommer klara det så bra tillsammans :)!... // puss

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Min Pozzan <3 =D MIN !!!!

2009-11-05 @ 10:53:59
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0