Onsdag!

Inatt har jag sovit hos syster amanda:). marcus kom hit och vi åt kladdkaka och drack kaffe trevligt trevligt;). sen tog jag och marcus bussen hem till mig, åt lite pizza och rensa min garderob. nu är vi tillbaka hos amanda och richard igen och vi ska sova här:). vi kollar på lite film och tar det lugnt. imorgon ska jag jobba och hoppas allt på jobbet funkar som det ska imorgon vilket det inte gjorde i måndags. programmen på datorerna funkar inte alltid som man vill:P. idag har det kommit lite snö som typ försvann på två timmar. vart så besviken för när jag tog fram kameran och skulle ta lite kort så dog den på engång:(.. men men sånt som händer:P. nu är jag trött och ska sova om en stund. god natt. / puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0